Zašto blog umesto oglasa?

Zašto sam odlučila da imam svoj sajt/blog za rad - Pomoć u kući?
Time sam htela da pokušam da nađem sebi dovoljno posla da bi mi porodica preživela i ujedno pomogla da mi mlađa kći završi fakultet. Nisam videla svrhu u tome da čekam da me pozovu sa biroa i oni nađu posao, jer to u Srbiji predugo traje ili uopšte nema neki ishod. Sticajem okolnosti preduzeća gde smo radili ja i suprug su otišla u stečaj i tako smo postali žrtve tranzicije i privatizacije.
 Radila sam honorarno zahvaljujući preporukama drugih ljudi, i sad radim , ali sam uverena da će uz pomoć ovog bloga ljudi imati prilike da saznaju za mene i moj rad i tako me angažuju. Svako želi da sebi nađe dovoljno posla koji je adekvatno plaćen da bi uložen trud stvarno imao smisla i da bih mi, ja i moja porodica, imali dovoljno novca da živimo životom dostojnim čoveka, a ne na rubu egzistencije.
Mladenovac je mala opština u odnosu na centar i širi centar Beograda pa sam odlučila, da zbog dobrih saobraćajnih veza, trenutni posao radim i u Beogradu.
 Postoje mnogobrojni sajtovi oglasa koji nude da postaviš svoj besplatan oglas.Ja, lično, imam određenu dozu rezerve prema takvom načinu pokušaja pronalaska posla i zloupotrebe istih od zlonamernih, jer za postavljanje ogasa treba svega nekoliko minuta na sajtu oglasa i da ne širim temu, možda i grešim. Takođe i za rad u nekoj agenciji ..
 Za sajt/blog ne trebaju neka sredstva ako je na besplatnoj blog platformi i ako posedujete malo znanja HTML-a, pre svega želju, kao i neko malo znanje o SEO optimizaciji, uz naravno, obavezan uslov da imate internet. Ja sama nisam vična tome, kćerka i suprug su zaduženi za to.
Pomoć u kući - Čišćenje i održavanje stanova, kuća ..
Za više slobodnog vremena! - Pišite mi da se dogovorimo!
 Lični sajt/blog za rad - Pomoć u kući Beograd