Pomoć u kući

pomoc u kuci
Pomoć u kući Beograd
Ukoliko Vam je potrebna pomoć u kući ( kućna pomoćnica ), nega starih ili čuvanje dece, ovo je pravo mesto za vas.
Radim kao pomoć u kući - kućna pomoćnica: bavim se održavanjem kuće ( čišćenje i održavanje stanova / kuća ), usisavanjem, sređivanjem, peglanjem i svim drugim poslovima koji omogućavaju da kuća bude čista i prikladno mesto za život. Imam iskustva u radu sa takvim poslovima.
Radila bih u Mladenovcu.
Nisam zaposlena u okviru agencije, niti ja ovim putem nudim nekome posao nego ga i sama tražim, svesna sam da je internet jedno od najboljih sredstava komunikacije pa je tako i nastao ovaj sajt/blog. Posvećena sam tome što radim.
  Pouzdana sam, vredna, pedantna, odgovorna, ozbiljna i žena od poverenja.
Za više slobodnog vremena! - Pišite mi da se dogovorimo!
Pomoć u kući Beograd 2014. - Čišćenje i održavanje stanova, kuća ..
radicamladenovac@gmail.com * Lični sajt/blog za rad - Pomoć u kući