Čišćenje, spremanje i održavanje

pomoc u kuci
Čišćenje, spremanje i održavanje higijene stanova, kuća ..
ciscenje i odrzavanjeMnoge žene radije svoje slobodno vreme provode sa svojom porodicom, nego u čišćenju i sređivanju - ovaj blog je i nastao da bi me lakše pronašle na internetu i kontaktirale . Želela bih da nadjem poštene ljude ili porodicu kojoj bih po dogovoru spremala životni prostor, poslovni prostor ..
Vredna sam, stalo mi je da ljudi imaju pozitivno mišljenje o meni i trudim se da svoj posao obavim brzo i pošteno. Svi kućni poslovi su mi poznati.
Pored usisavanja, pranja prozora, čišćenja prašine, ribanja kupatila, pranja sudova, peglanja .. u obzir dolazi i odlazak u kupovinu, rad u dvorištu i itd ..
Ne radim kuvanje, jer nisam profesionalni kuvar.
Odgovorna, poštena, ozbiljna, pedantna, žena od poverenja i pre svega - volim ovaj posao. Na kraju, ja od njega živim .. - VIŠE O MENI
Kad sam čula da se trguje sa pisanim preporukama, više o njima i ne pišem.
Iz Mladenovca sam, ali bih zbog dobrih autobuskih veza radila u užem i širem centru Beograda. Minimimalni dnevni angažman 5 sati.
Olakšajte sebi radni dan, oslobodite se posla koji Vam oduzima vreme.
Spremanje i održavanje higijene stanova, kuća, poslovni prostor ..
ciscenje,spremanje i odrzavanje
Kada se radi o čišćenju, spremanju i održavanju kuće sve žene osećaju nedostatak energije i vremena. Usled manjka slobodnog vremena zbog mnogobrojnih poslovnih obaveza ili vodite brigu o vašoj porodici, malo je snage za konstantno pranje, peglanje, čišćenje, sređivanje i održavanje higijene u kući/ stanu .. Ja sam tu da pomognem
Za više slobodnog vremena!
Pišite mi da se dogovorimo!
- Čišćenje, spremanje, peglanje i održavanje higijene stanova, kuća ..
                            Lični sajt/blog za rad - Pomoć u kući